Två systrar, en blogg!

Jag har varit världens sämsta julbloggare, och hunnit bli klar med julen innan den ens börjat. I år blir det skärpning och jag har valt att ta hjälp av min minst lika julentusiastiska syster, Desirée. I år ska vi nämligen köra stenhårt på julblogget och ta revansch för allt det där som aldrig blev.

Vi inleder julsäsongen 2015 med inlägg om höstmyset som ligger precis runt hörnet. Det råkar ju nästan vara lika mysigt som själva julen. I år ska vi skriva om inredning, mat och dryck - men även om smink och skönhet - om tillfälliga kollektioner samt mysiga traditioner som pågått i flera år.

Hoppas ni följer oss i år igen! Tror att detta kommer bli himla bra.

Nathalie

Jag förstår dig precis när du säger att bloggandet blivit lidande ibland, skrev inte många inlägg själv förra året, det dog som ut när det väl blev advent. Men i år ska jag också försöka skärpa mig, ska bli kul och följa er blogg nu i höst, kram! :)

Svar: Ja det är så lätt hänt!! I år känner jag på mig att vi kommer vara duktigare, eller hur? ;) Revansch! Ska bli kul att följa dig med, hela vägen fram till jul :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-08-19 kl. 02:25:50 från: http://nathaliesjul.blogg.se
Erika

Ser fram emot att följa er i år! :)

Svar: Tack vad glad jag blir! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-08-19 kl. 11:09:35
Johannas jul

Jag följer er i år igen, och ser fram emot det! :)

Svar: Vad roligt! Jag fortsätter följa dig, precis som jag gjort i flera år! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-08-19 kl. 11:19:26 från: http://johannasjul.blogspot.se
Maries strålande jul

Ser fram mot att följa er!

Svar: Tack detsamma! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-08-19 kl. 18:17:12 från: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: