Till hunden eller katten?

På eBay kryllar det av dessa söta flugor att ha runt hundens eller kattens hals när hen vill vara extra fin, som exempelvis runt jul. Min hund har fått en röd fluga, som han blev jättefin i! Bara att söka på "dog bow" eller liknande på eBay så får ni hur många förslag som helst, och det bästa är att de kostar runt 20 kronor styck.
 
Lisas Vinterland

Åh så gulligt! Jag är ute efter precis något sånt, brukar inte klä upp djuren i övrigt, men på julafton är det ett måste att åtminstone ha en rosett på dom :)

Svar: Samma här! Att klä djuren annars känns inte okej tycker jag, men en rosett runt halsen på jul tycker inte jag heller är någon fara :) Sitter ju inte obekvämt på hunden eller så!
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-10-13 kl. 12:22:49 från: http://lisasvinterland.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: