It's a long, long, way

Hej, mitt i sommaren!
 
Nu är vi närmre julen än ifrån den! Trots sommaren och allt underbart börjar jag längta till mysiga hösten och vintern, men det ena behöver ju inte förta det andra. Njuter på av sommaren för fulla muggar ändå. Bloggen inväntar en liten uppfräschning av duktiga Johanna som också har en fantastisk julblogg - längtar jättemycket tills jag får se hur det blir. Så länge slänger jag in en passande låt. 
 
 
minglittrigajul.blogg.se

Det ska bli så kul när alla är aktiva igen och man sitter med mysfiltar, dricker varmt, läser julbloggar & får en massa julkänslor, underbart! :)

Svar: eller hur? hur mysigt som helst! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-07-02 kl. 17:03:20 från: http://minglittrigajul.blogg.se/
Charlie CS - Kulturtant som älskar julen

Älskar låten!! Tack! Den kommer gå runt runt runt!

Svar: ja, men visst är den bra? spelas mycket hos oss under juletid!
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-07-09 kl. 20:30:55 från: http://julkulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: