Lördagsfika

Jag och min kompis gick in på Coop idag för att köpa lite grejer och kom över de allra mest ljuvliga saffransbullarna någonsin!! de smakade som munkar med saffran i och de var helt gudomliga. Om ni kommer förbi Coop måste ni köpa en om ni gillar saffransbullar. När vi kom hem kokade vi te och tände ljus och hade en riktigt mysig lördagseftermiddag :)

 
 
 


Annas Strålande Jul

Åhh så mysigt med tända ljus! Det är verkligen det bästa och mysigaste som finns. De där saffransmunkarna lät ju supergoda! Får kolla om min lokala konsum har dem.

Sv: Åh tack för så fin kommentar om mina julpyntbilder! Granen i fönstret fick jag av min morfar för ca 20-21 år sedan. Från början hade den inga lampor eller så, men både det och glitter har jag lagt till med under årens lopp. :)

Svar: Verkligen! Finns inget mer stämningsfullt än tända ljus :)
Vad häftigt att du haft den så länge, jättegulligt tycker jag :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-11-30 kl. 22:55:36 från: http://julstralandejul.blogspot.com
Michelle

Mys! :)

sv: Ja, usch.. jag har bara killarna i min familj kvar att köpa julklappar till nu .. så typiskt!! :P

Svar: Jätte! :)
Verkligen! Kan inte fatta varför det är så mycket svårare...
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-11-30 kl. 23:37:58 från: http://mychristmasstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: