Första advent imorgon!

Och första december faktiskt! Hur härligt är inte det? Längtar så himla mycket. Idag stod det på smhi att det skulle komma lite snö här i Uppsala, så jag håller tummarna för glatta livet för att det kommer lite snö. Annars då? Jo, idag ska jag och min vän och roomie ut på stan för att försöka hitta en adventsljusstake och bara njuta av julpyntet och myset här i stan. Ska bli så härligt att bara vara, utan några måsten! Vad hittar ni på denna första adventshelg? Förresten så har jag handlat två av fyra julklappar för detta året, så skönt!!
 
Denise - Min Glittriga Jul

Äntligen får vi den mysigaste månaden på hela året :)

Svar: Ja, fy fasen vad underbart det ska bli :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-11-30 kl. 12:18:26 från: http://minglittrigajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: