Äntligen med dator åter igen!

Var hemma i Stockholm förra veckan, och senaste inlägget skrev jag med min mors iPad då jag lämnade datorn i Uppsala. Var inte det enklaste kan jag säga, men jag klarade ju det trots allt. Idag har jag upprop till mitt program och jag är så fruktansvärt nervös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. 
 
Det är fortfarande väldigt varm ute förresten, och det gillar jag inte. Vill så gärna börja med höstgarderoben nu, och höstmyset som senare övergår till jul. Åh, vad mycket härligt det finns att se fram emot! Tänkte passa på att slänga in en av mina favoritlåtar runt jul, men det är trots det ingen jullåt utan en vinterlåt. Väldigt mysig.
 
              

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: