H&M home julen 2015

H&M home har släppt sin vinterkollektion för 2015 och det är en blandning mellan vinter- och julmys! Andra julbloggar har redan tagit upp H&Ms julsläpp, men vi visar alla olika saker ur den. Jag har valt ut mina favoriter från kollektionen (som kan hittas här). Färgskalan för i år går i guld, silver och grått! Men självfallet finns även den varma röda färgen lite här och där. Produkterna går mellan ett väldigt modernt stuk och shabby chic. Jag tycker om att det finns något för alla denna vinter! Som vanligt är allt till ett förmånligt pris.
 
 
                  
                       
 
/D
 
 
 
 
nathalie

Jag tycker också H&M hade fina grejer i år! Kul med mycket guld och lite variation på pyntet så det inte bara är avskalat och vitt. Kul när allt kommer ut till försäljning på alla sidor, så man kan handla också och inte bara kolla pressbilder :)

Svar: Ja! Det är så tråkigt när allt är likadant. Ska bli så kul att få klicka hem alla fina grejer! Hoppas det kommer ut till försäljning snart :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-08-27 kl. 00:19:40 från: http://nathaliesjul.blogg.se
Maries strålande jul

Jag gillar också deras vinterkollektion, mycket som var fint.

Svar: Det finns ju inget mysigare än att titta på julkollektioner och drömma sig bort till december!
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-08-28 kl. 18:42:37 från: http://julen.gladers.net
Lisas Vinterland

Måste ta mig en titt på deras sortiment då, älskar ju chabby! har knappt kollat någon julkollektion ännu.. bara rustas men den tycker jag är likadan varje år!

Svar: Har inte kollat på rustas än! Men det du säger stämmer nog, haha :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-08-31 kl. 10:02:30 från: http://lisasvinterland.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: