Den senaste tiden

Nu får jag skämmas!
 
Det är en så dålig cirkel det där, när man struntar i att blogga, för det dåliga samvetet kommer krypandes, dock varvas det med en prestationsångest som berättar att jag ju måste skriva något bra när jag väl skriver något. Nu blir det nog inte riktigt världens höjdarinlägg, men tänkte bara berätta om de senaste veckorna och berätta att nu kör vi! Det är november, den första snön har fallit och det är dags nu - även för mig. Hej bloggen - hej julen!
-
 
Förutom att ha ätit världens godaste lussebullar från Ica Maxi och två stora burkar med Nyåkers pepparkakshjärtan, och det faktum att första snön har fallit och att jag har bokat en resa till London första veckan i december har jag även varit på IKEA och kollat in deras julutbud. Det var riktigt bra i år! Gillar verkligen när det är lite mer åt det klassiska hållet och inte så stelt och modernt.
 
Mycket rött, guld och glitter. Som det sig bör.
 
 
Fint inslagna klappar, även om jag föredrar bruna klappar med naturfärgade band, så kan jag verkligen tycka att även dessa var riktigt fina.
 
.
Tomtegubbar. Kan fortfarande inte bestämma mig - söta eller läskiga? Synd bara att de är gråa i ansiktet, haha..
Luna

Vilken mysig och julig look du har på din blogg :) Riktigt härlig.
Åh, London under december! Vad underbart och magiskt det låter. Har du varit där tidigare under december ? Var i Berlin en gång vilket var helt otroligt, massa snö var det också. Där kunde man känna jul enda in i själen ^^

Svar: Men åh, tack! vad glad jag blir :) Jaa, har varit där under december innan och det är såå fint och mysigt och pyntat! mycket juligare där än hemma. är det sant? Berlin känns verkligen huur mysigt som helst under jul, och snön gör ju allt tusen gånger mysigare. kan tänka mig att man fick julstämning då :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-11-08 kl. 10:40:06 från: http://flunischristmas.blogg.se
Charlie CS - Kulturtant som älskar jul!

Du är såå välkommen tillbaka!

Svar: Tack! Det känns riktigt fint att höra :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-11-10 kl. 11:06:16 från: http://julkulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: