Dagens låt! - River med Robert Downey Jr

Första dagen på mitt inslag som jag kommer kalla för "dagens låt"! Jag har valt ut mina 24 favoritjullåtar som jag kommer dela med mig av fram till jul - och varje advent delar jag med mig av en av mina fyra absoluta jättefavoriter! Först ut är River med Robert Downey Jr. Denna låt spelades in för ett Ally McBeal-avsnitt och nog för att Robert är världens skönaste och bästa skådis, men att han kan sjunga så vackert tror jag inte att det är många som vet! Detta är en av mina fyra favoriter och lyssnar du på den så förstår du varför! Så här är låten, enjoy!
 
 
 
Michelle

Vilken fin låt! :)

Svar: Visst är den? :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-12-02 kl. 11:43:08 från: http://mychristmasstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: