Julafton 2012

Hittade den här bilden från julafton förra året. Eftersom att jag inte hade någon blogg då så har jag inte ju inte lagt upp något från åren innan så tänkte att jag gärna kunde lägga upp den. Det var en jättemysig julafton och det var bara vår familj, alltså jag, pappa, mamma och min yngre syster som firade själva aftonen. Och såklart var min älskade, älskade, lillebror och hund Abbe med och firade! Man får inte glömma dem på jul och han fick självklart ta del av både julbord och klappar.
 
minglittrigajul.blogg.se

Åh den bilden gav julkänslor!

Svar: Ja, vad kul att den ger andra julkänslor också :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-10-09 kl. 16:55:11 från: http://minglittrigajul.blogg.se/
Liza

Älskar också att titta tillbaka på gamla jular! Blir så varm!

Svar: Man blir verkligen det! Och längtar om än mer till kommande jular :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-10-10 kl. 22:38:38 från: http://www.christmasmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: