Hem till jul - Nora Roberts

Drömde att jag låg på Tylösand och solade för att sedan se på klockan och inse att jag missat julen. Fyyyyyy! Vaknade kallsvettig, haha. Nej, då. Denna julen skall inte missas. 
 
Idag tänkte jag tipsa om jullektyr, och tänkte försöka göra det varje torsdag faktiskt! Idag slår mitt hjärta extra hårt för Hem Till Jul av Nora Roberts och är själv väldigt sugen på att klicka hem den. Det är en samling av fyra julnoveller, och jag blir alldeles varm i hjärtat av att läsa beskrivningarna om dem. Klicka på bilden för att läsa mer om den, och kanske till och med klicka hem!
 
 
Johanna (Johannas julblogg)

Den vill jag läsa!

Svar: Jag med! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-10-05 kl. 21:33:44 från: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: