Julbloggar.se

Nu är jag även medlem på julbloggar.se, härligt! Det går undan nu! Hösten är påväg, sakta men säkert. Borde egentligen gråta av tanken på mörker och kyla. Men det gör jag inte. Jag längtar. Men bara i hemlighet förstås.
 
 
Sannas Christmas

Gud vilken mysig header du har på din blogg! Ser fram emot att följa dig i höst/vinter :)

Svar: Tack detsamma! Älskar bilden på luciatåget, alldeles förtrollande :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-07-24 kl. 01:13:09 från: http://sannaschristmas.se
Lisas Vinterland

Sv: hej och förlåt för sent svar! Jag kollade upp om det var något fel men hittade inte vad som gick fel med din förra registrering! Nu är den registrerad, hoppas det ska funka! Om det blir en fördröjning av inläggen några timmar så är det helt naturligt, det upplever dom flesta eftersom det är så himla hårt tryck på sidan med många bloggar, speciellt under hösten! Ha en fin sommar! / Lisa

Svar: Tack så jättemycket! :) Ha en underbar sommar du med!
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-07-24 kl. 14:13:35 från: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: