Luccegasque!

Hej!
 
Ser själv att min blogg inte innehåller något annat än dagens låt just nu, men det är helt enkelt för att skolan tar för mycket tid och plats av mitt liv just nu! Men imorgon går jag på lov och då blir det andra bullar kan jag lova ;) Tänkte bara berätta lite snabbt om att jag var på Luccegasque i lördags, för er som inte vet är en gasque en finsittning helt enkelt. Vi hade på oss fina kläder, åt god mat och lyssnade till världens finaste luciatåg - och skrattade åt varandras skämt så vi fick ont i kinderna, haha.
 
 
 
Liza

Så mysigt ni såg ut att ha det! Riktiga julkänslor ju!

Svar: Riktigt juligt var det! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-12-17 kl. 21:31:10 från: http://www.christmasmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: