Bath & Body Works Fall

Hej mitt i sommarvärmen!
 
Min semester är över, och numera sommarjobbar jag i reception. Känns sorgligt att sommaren är över, men som man säger - när herren stänger en dörr öppnar han ett fönster! Och mitt fönster är höstmys just nu, inte jul - det är för tidigt än. Men höst! Åh, vad härligt! Jag har redan köpt höstjacka och höstskor och ny fin inredning för lägenheten, så är mer än redo för att hösten ska börja. Lär väl få vänta en och halv månad tills det dock. Så länge drömmer jag mig bort till Bath & Body Works höstkollektion av ljuvliga höstluktande ljus. Dessa ljus finns inte att köpa i Sverige, förutom via eBay och Amazon, men de är helt fantastiska!
 
                            Sea Salt & Maple Popcorn 3-Wick Candle - Slatkin & Co. - Bath & Body WorksSpiced Pumpkin Cider 3-Wick Candle - Slatkin & Co. - Bath & Body Works
                            Pumpkin Apple 3-Wick Candle - Slatkin & Co. - Bath & Body WorksLeaves 3-Wick Candle - Slatkin & Co. - Bath & Body Works
                            Sweater Weather 3-Wick Candle - Slatkin & Co. - Bath & Body WorksPumpkin Sugared Doughnut 3-Wick Candle - Slatkin & Co. - Bath & Body Works
Andrea

Åh! Det är min dröm att få tag på de ljusen. Vågar dock inte beställa online för att de kan gå sönder :(

Svar: samma här! vill verkligen, verkligen också ha ett. har inte ens tänkt på att de faktiskt kan gå sönder under frakten.. åh vad ledsen jag skulle bli om man beställt ett och så skulle det paja :(
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-07-29 kl. 08:44:05 från: http://antway.blogg.se
Caroline

Jag älskar deras produkter och köper alltid med mig ljus och annat när jag är utomlands.
Just nu har jag några julljus hemma som jag längtar efter att få använda.
Har kollat lite på ebay men frakten blir tokdyr...

Har provat många olika märken på doftljus och det här märket är det som har bäst doftsläpp vid eldning.

Mvh Caroline

Svar: är det sant? nu blir jag avundsjuk! vilken lyckans ost du är som har några av deras julljus! någon speciell doft som du rekommenderar? :) har precis som du också kollat på eBay, men frakten slutar alltid, som du säger, att bli superdyr - oftast dyrare en själva ljusen, vilket ju inte känns så jättekul..

tack för kommentaren förresten :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-07-29 kl. 13:08:59 från: http://julmysigt.blogspot.se/?m=1
johanna

Dom såg helt underbara ut, verkligen :) En sån skulle man vilja ha !

Svar: Visst vill man? Tydligen ska dessa ljus vara de bästa på marknaden vad gäller lukt och hur mycket doft som sprids från ljusen. Låter underbart om du frågar mig! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-07-30 kl. 11:54:56 från: http://www.arildsdottir.blogg.se
Elina

Vill också få mina tassar på dessa! Sugared doughnut låter ju läskigt gott! :o

Svar: Visst gör det? Blir verkligen riktigt, riktigt, sugen på att beställa hem åtminstone ett från nätet - kosta vad det kosta vill, haha!
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-08-01 kl. 21:06:45 från: http://christmascorner.blogg.se
Anon

De finns att köpa på craycray.se om man inte vill betala 500:- för frakten :)

Svar: har gjort det, men de ljusen är dessvärre stora som en femkrona. då är det nästan billigare med en frakt på 500 kronor! ;)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2014-11-23 kl. 11:26:33
Emma Engström

Vill så otroligt gärna ha ett ljus från Bath and body works, speciellt nu när det är höst och det börjar bli kyligare! Har du handlat via amazon och ebay förut, är det säkert i så fall? :)

Svar: Jag med! Dofterna är ju helt gudomliga :) Jag har handlat via både ebay och amazon förut, dock inga doftljus. Det har varit säkert och smidigt via båda hemsidorna hur som :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2015-09-23 kl. 10:55:28 från: http://engstromemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: