Autumn

För en drömmare som jag, som ofta längtar till något - och ser fram emot saker och ting, är det som sagt extremt svårt för mig av att njuta av det som är. Som under hösten - då vill jag bara att det ska bli kallt, att advent snart ska komma och att det snart ska snöa. Men tänk på allt vackert som jag då missar! Trädens löv som skimrar i kulörer av guld, orange och rött, vackert som få. Dessutom den krispiga luften ute, stora halsdukar, fina kappor och mys vid brasan och lite lugn musik. Sådant som gör hösten värt att njuta av helt enkelt. Här kommer lite höstbilder som kan hjälpa mig, och kanske någon annan därute också(?) på traven, så att vi tar vara på det vackra som kallas höst.
 
  october-glory:

anyone know the official release date for the pumpkin spice latte? I’m dying to find out.
wolvesandwind:


Want more like this?
Wolves & Wind
Autumn • Wolves • Beauty • Nature
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: