Hemma!

Nu är jag hemma och har tagit jullov - så fruktansvärt underbart! Idag har jag packat upp väskan, bakat pepparkakskladdkaka (mer om det sen) och handlat julmat. En nyttig och framför allt mysig dag! Har dock ett grymt orosmoment och det är presenter som jag har skickat efter till min adress i staden som jag pluggar i och som ännu inte har kommit. Min vän är kvar där till imorgon och åker hem sedan, så om de kommer imorgon så har jag paketen MEN om de inte kommer på fredag har jag inga julklappar alls! Vore så fruktansvärt tråkigt tycker jag.. I sådana fall skickas det tillbaka och jag får panikshoppa julklappar i helgen. Usch! Aja, hoppas ni haft en underbar torsdag!
 
Lite värme för vinterkylan!
Denise - Min Glittriga Jul

Härligt att du bara kan njuta nu :) Hoppas bara det fixar sig med julklapparna också!
Pepparkakskladdkaka lät väldigt gott, hoppas du har recept :)

Svar: Det har jag! :) Den blev supergod dessutom!
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-12-20 kl. 14:50:01 från: http://minglittrigajul.blogg.se
Michelle

Så underbar och perfekt bild/gif! :)

sv: Jag vet vad du menar.. min julkänsla har verkligen minskat ju mer jag börjar inse att vi faktiskt kanske inte får någon snö i år! Hemskt!

Skickat: 2013-12-20 kl. 23:32:23 från: http://mychristmasstory.blogg.se/
Annas Strålande Jul

Usch så stressigt! Jag gjorde så att jag satte den adressen där jag ska vara nu under julen som leveransadress, så slapp jag det orosmomentet som du har nu (eller hade). Fixade det sig, eller har du fått panikshoppa?

Sv: Tack för så himla fin kommentar! :D

Skickat: 2013-12-22 kl. 05:04:54 från: http://julstralandejul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: