Höstlängtan

Nej, nu börjar jag nog nästan bli lite trött på sommaren. Det är alldeles för varmt och klibbigt ute för att jag ska trivas. Längtar till halsdukar, fina kappor och nya kängor - snälla höst, skynda dig!
 
Lisas Vinterland

Samma här! Kylan får gärna leta sig upp hit nu :)

Svar: Verkligen! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-08-07 kl. 10:21:00 från: http://lisasvinterland.blogspot.com
Johanna - Mitt vinterland

Jag vill också ha höst och svalare väder nu!..

sv: Tack så himla mycket! Kul att du gillar den :D

Svar: Visst börjar man bli trött nu? Dags för höst!!
Den var himla fin! :)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-08-07 kl. 12:18:03 från: http://mittvinterland.blo.gg
Alexandra

är nog beredd att hålla med dig=)

Svar: tänka sig, jag tror nästan att det jag hoppats på redan har börjat ske! för några dagar sedan var det 27 grader, och idag ska det vara 17 grader ute. Är det herr Höst som är på väg? ;)
ljuvajul.blogg.se

Skickat: 2013-08-08 kl. 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: